RODJEDANSKA AKCIJA ZA NATALNE KARTE I REIKI TRETMANE

 


Povodom svog rodjendana, darujem Vam ekstra povoljne cene za izradu natalnih karata i Reiki tretmana na daljinu.

Cena izrade natalne karte je 20 eura, a Reiki tretmana je 10 eura.

Ova akcija traje od danas do 31.03.2021.

Mozete me kontaktirati putem telefona ili viber-a. Ovo je moj kontakt telefon +381600288777.

Reiki prevedeno sa japanskog jezika znaci Bozanska Energija. To je zivotna energija, koja je kreirana od strane Tvorca, Boga, da nam olaksa zivot na zemlji na svim poljima. Uticaj Reiki-a je velik, jer on je u stanju da isceli sve uzroke problema (zdravstvenih, mentalnih, psiholoskih, emocionalnih). Naravno nekome je potreban samo jedan tretman, a nekome vise. 

Reiki je meni promenio zivot i ja sam zauvek zahvalna sto sam ga pronasla. 💙

Razlika izmedju analize natalne karte i Reiki-a je velika, jer Reiki isceljuje i uklanja blokade, a analiza natalne karte samo ukazuje na to gde postoje blokade. Naravno ne umanjujem uticaj analize natalne karte, jer nam ukazuje na to gde postoje blokade, koje lekcije treba da naucimo kako bi odblokirali odredjene polja koja su bila blokirana, put nase duse itd. Ispod ovog pasusa sam ostavila link teksta o natalnih karti i zasto je bitno upoznali svoju natalnu kartu, kao i na koji nacin ja nju analiziram i kako radim. 

Na ovom linku imate tekst o tome na koji nacin radim natalne karte (https://astro13lovers.blogspot.com/2018/03/zasto-treba-upoznati-svoju-natalnu-kartu.html?m=1

Коментари

Популарни постови са овог блога

PLUTON PO KUĆAMA U ASTROLOGIJI

BRAK U ASTROLOGIJI

JUPITER I MARS U ŽENSKOM HOROSKOPU

JEDANAESTA KUĆA I NJENO ZNAČENJE U ASTROLOGIJI

NEPTUN PO KUĆAMA U ASTROLOGIJI

URAN PO KUĆAMA U ASTROLOGIJI

KARIJERA U ASTROLOGIJI

MESEC U DVANAESTOJ KUĆI

PLUTON U SEDMOJ KUCI

VENERA KONJUKCIJA PLUTON